niedziela, 31 stycznia 2016

Libster Blog Award

Kurdełę, Hina, musiałaś mnie nominować? >< 
Dobra, okej, wcale nie jestem zła >,>
A więc zasady pozwolę sobie skopiować od Hinaty, gdyż nie mam w sobie tyle kreatywności, żeby wyjaśnić to własnymi słowami:
Dostajemy od osoby, która dała nam nominację kilka ciekawych pytanek. Musimy na nie odpowiedzieć. Później my nominujemy kilka blogów i wymyślamy im pytania. W ten sposób możecie się czegoś o nas dowiedzie.
A więc zaczynajmy!
 
1. Co ci najbardziej podoba się w Fairy Tail?
Och, naprawdę dużo rzeczy! Przede wszystkim bohaterowie. Natsu został moim kolejnym mężem, kiedy tylko zaczęłam oglądać drugi sezon xDD Podoba mi się także sama konwencja świata przedstawionego. Lubię walki, magię itp. Poza tym, ujęła mnie wesoła powierzchowność anime, tak pozytywna, że uśmiech sam się pojawia się na twarzy ^^
 
2. Robisz coś poza oglądaniem A&M? Masz inne zainteresowania? 
Mam mało zainteresowań poza A&M xD Lubię rysować, chociaż to nie jest jakaś moja wielka pasja. Chodzę także do harcerstwa i szczerze to kocham, choć także z tym nie wiążę przyszłości. Interesuję się też japońską muzyką - j-popem i j-rockiem.
 
3. Masz jakieś ulubione anime, które nigdy nie spadnie z 1 miejsca? 
Hai! Jest to Kamisama Hajimemashita, moje ukochane anime, które nigdy nie spadnie z pierwszego miejsca.
 
4. Zakochałaś się kiedyś w postaci z anime?  
Eeee, nieeeeeeeeee >,> Dobra, tak ><
 
5. Jest jakaś postać, której nie znosisz? (Ogólnie)  
Hm... tak, jest kilka, ale taką najgorszą, którą najchętniej zaciupałabym plastikową łyżeczką jest Nora z "Noragami". Ta dziewczynka w yukacie sprawia, że krew mnie zalewa. 
 
6. Anime vs Manga?
Anime, zdecydowanie. Do pewnego momentu w życiu o czytaniu mang myślałam z obojętnością, graniczącą z niechęciom. Teraz już się trochę przełamałam (głównie przez mangę "Fairy Tail" xD), ale nadal wolę anime. 
 
7. Jeśli chciałabyś mieć moc, to jaka by ona była? :D    
Chciałabym umieć latać :D 
 
8.  Masz postać z A lub M, którą ubóstwiasz? 
Tak! Jest to Sasuke Uchiha! Ten nielogiczny, czarnowłosy dupek, którego każdy nienawidzi!
 
9. Chciałabyś kiedyś zamieszkać w jakimkolwiek kraju azjatyckim? :D
Nie, zamieszkać nie, ale pojechać i pooglądać bym chciała ^^ 
 
10. Jak rozpoczęła się twoja przygoda z anime? 
  Ach, to bardzo ujmująca historia! A więc pewnego wieczoru, kiedy przeglądałam stronę główną kreskoweczki.pl, natknęłam się na uroczą miniaturkę do pierwszego odcinka Sakurasou no Pet na Kanojo. No to włączyłam, patrzę, jakiś dziwaczny język. Zaczęłam więc grzebać w internetach i w ten oto sposób dowiedziałam się, co to jest anime, manga itd.
 
 
A teraz moje pytanka! :D
1. Jakie jest twoje ulubione anime? 
2. Twoja ulubiona postać męska z anime? Za co go lubisz?
3. Twoja ulubiona postać żeńska z anime? Za co ją lubisz?
4. Lubisz czytać mangi? Masz jakieś u siebie w domu?
5. Masz jakieś gadżety związane z M&A? Jakie?
6. Jakie są twoje zainteresowania?
7. Masz hobby? Jakie?
8. Jaki gatunek anime/mang/filmów lubisz najbardziej?
9. Jakie było twoje pierwsze anime? (Pokemony się nie liczą!)
10. Lubisz azjatyckich chłopców? :>
 
 
Nominuję:

3 komentarze:

  1. Heheszky :D
    Byłaś pierwsza na liście do nominowania, więc to nie moja wina >.<

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ^^ Już gotowe :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację. Ja pewnie w przyszły weekend dodam całość, bo poza Tobą nominowało mnie jeszcze pięć osób i nie sposób ogarnąć tego :D.

    Ściskam!

    Twoja R ♥.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy